Rozmyslete si, do čeho vložíte peníze

Ještě než se vrhnete za vašim snem, zkuste se s někým poradit. Pokud je to ještě něco, co tu nebylo, tak vás valná většina lidí nepochopí. Je ale rozdíl objektivní kritiky a obav a jenom nepochopení. Pro vás je naprosto kritické, abyste vyhledali lidi, kteří vám řeknou své obavy o vašem snažení. Věty typu „Nejsem si jistý, že to bude fungovat z toho a toho důvodu“ nebo „Já si myslím, že je to hloupé, protože ten a ten důvod“ jsou to, co hledáte. Protože vyjadřují sice pochyby a obavu, alespoň dostanete obrázek o tom, co se může stát. Je pak sice na vás, jestli to uděláte.
kostky přes noviny.jpg
Ale budete mít minimálně představu o tom, jak to neudělat. Vždycky je ale dobré nápad s někým zkonzultovat. Někdy pochopení ve svém okolí nenajdete. Spousta velkých společností začala s výsměchem ostatních. Ale musíte tomu dát myšlenku. Nikdo neudělal díru do světa, protože bezmyšlenkovitě do něčeho napral peníze. Vždycky to měl všechno naplánované.
práce ve dvou.jpg

Hlavně si věřte

Pokud jste se rozhodli podnikat, tak se nesmíte leknout každého problému. Jednou jste se rozhodli, tak se pořádně opřete a jděte do toho. Ať si říká, kdo chce, co chce. Vytáhněte vpřed se vším, co máte. Buďte pozorní. Ověřujte. Ale především si musíte věřit. Velcí lidé trpí až příliš nezdravým sebevědomím. Ale je to zdravé sebevědomí. Tedy takové, kdy věříte ve své vlastní kroky. Člověk, který nepotřebuje ani vratký povrch, aby se skolil na zem, nikdy nebude úspěšný. Pokud se bojíte natolik, že nedokážete ani přemýšlet, raději toho nechte anebo se spolčete s někým, kdo to za vás udělá.

Někdy je nutné riskovat

vám poradí, co všechno ještě musíte zařídit a promyslet před tím, než se do toho pustíte. V prvé řadě se však musíte odhodlat k rizikům. Kdo neriskuje, nevyhrává. Nemůžete celou dobu jet na „jistotu“.



Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup